Hvorfor ikke bare gøre det?

Skrevet d. August 24, 2014   Nyheder

Hvorfor ikke bare gøre det?

Helt simple ting, er det der virker bedst! Så hvorfor er det så svært at få dem gjort? Det har vi et bud på, og det kræver mod at høre det!

Tag de lavt hængende frugter først
Der findes en række grundlæggende (5 stk.) og effektive principper, som sælger varer. De virker på kunder, leverandører og forbrugere! Vi er alle i samme båd, vi sælger alle flere varer, ved at samarbejde om disse principper. Hos prosellers tror vi på, at denne forståelse er afgørende for fremtiden; at den kommer til at dele vinderne og taberne på markedet.

“Første princip: Varer sælger varer!”

Virkeligheden rammer alle
Branchen (dagligvarehandlen) fokuserer på down-sizeing og profilt-optimering – og det er alt sammen meget godt; men det der sælger, og det der sparer penge bliver IKKE nødvendigvis kombineret, på en forretningsmæssig smart måde lige nu! Vi tror på, at der er mersalg i at kombinere disse to, på en lidt anderledes måde.

“Andet princip: Synergi skaber mersalg”

Tør vi tage feedbacken hurtigt?
Ingen seriøs forretning har længere råd til forfængelighed – at hænge fast i de “gode gamle dage”. Forbrugerne er ligeglade med det udbredte ”vi-ved-hvordan-verden-virker” tankesæt, og ofte lyttes der kun til forbrugerne feedback, når de vælger at bruge deres penge på et konkurrerende produkt. Men vi kan alle med proaktivitet skabe nye muligheder – hvor vi bruger de “gode gamle løsninger”, på en ny måde.

“Tredje princip: fokus på forbrugeren skaber loyalitet”

Meget er muligt
Prosellers tilbyder dig adgang til gode og profitable løsninger – og vi på tror, at fremtiden er lys for den der tør addere lidt nyt! Vi ved, at når dit produkt får den opmærksomhed det fortjener, så vil forbrugerne rigtig gerne belønne dig med loyalitet – og deres penge.

Hvad vil du gerne have?
Vil du gerne have dit produkt får den opmærksomhed det fortjener? Vil du gerne have loyale forbrugere? Vil du gerne sælge så meget som muligt? Giv prosellers et kald, og hør hvordan vi KAN hjælpe dig!

Bare det virker for jer!
Hos prosellers har vi været med i gamet længe nok til at se, hvordan de 5 virkningsfulde principper, bliver pakket ind i forskellige koncepter og navne. Det eneste der tæller er, at dit produkt får den opmærksomhed det fortjener – og det skal ikke pakkes ind i trends og røgslør!