Er du nu helt sikker?

Skrevet d. April 3, 2017   Nyheder

Er du nu helt sikker?

Får dit produkt den opmærksomhed det fortjener?!

Vi tror på at fremtidens vinder er den, der evner at skabe synergier som KUNDERNE forstår, og ”tænder” på! Vi tror på, at dem der vinder, er dem der løber med al opmærksomheden, og vi tror på at; ”The winner takes it all!” Hvad tror du på?

Sådan vinder du kundernes opmærksomhed
Det korte svar er selvfølgelig, at når du handler med os, sikrer vi at dit produkt får den opmærksomhed det fortjener :-)!! Men udover det, så handler det om at skille sig ud. Hvis ikke ”vi” evner det, så ender vi i et marked, hvor pris stille og roligt bliver vores eneste justerbare parameter – og det er IKKE at prisen skal sættes op, det ender med! Kunder er i sidste ende mennesker, der kommer ind i butikkerne – med deres menneskelige psykologi på slæb, og den skal altså stimuleres på den rigtige måde, før dit produkt får den opmærksomhed det fortjener! Dette er absolut centralt.

Synergi og mod
Vi kan komme med et væld af eksempler, og det kan du også, på hvordan pionererne i en branche sjældent møder bifald og medvind internt, men omvendt vinder kundernes gunst. Ofte “udsættes” de derimod for “tabernes” uanstændige tricks. Et eksempel kunne være da Steve Jobs overbeviste musikbranchen om, at de skulle sælge musik, ét nummer ad gangen og til en dollars stykket, var der ikke den store optimisme at spore internt. Men Jobs så en synergi; online handel og musik – og aldrig er der blevet solgt så meget musik som nu! Fremtidens vinder har modet til at bryde rammerne, evnen til at skabe synergier, og tager tævene undervejs.

Det er muligt
Der er ingen der kan være gode til det hele! Det handler om NU, at skabe synergi imellem forskellige kompetencer, fra forskellige tankesæt, og oversætte det til noget som kunderne forstår. I kan have verdens bedste produkt, men forstår kunderne ikke værdien, eller drukner produktet i mængden med alle de andre, så får produktet ikke den opmærksomhed det fortjener! Tag jeres viden – tag jeres produkt og giv det til os, så skal vi nok sørge for, at det får den opmærksomhed det fortjener!

Lad os høre lidt konkret om jer – så skal vi nok fortælle meget mere om hvordan!