Blog & Nyheder

Seneste nyheder og indlæg fra Prosellers

Mærkevarer til dagligvarehandlen

Distrikt Midtjylland og Fyn/Sydjylland

Prosellers A/S er et salgsselskab som arbejder med en række af Danmarks største mærkevarer som alle distribueres gennem dagligvarehandlen. Blandt disse kan nævnes Panodil, Zovir, Sensodyne, Aquafresh, Nicotinell, Otrivin, Voltaren, Popz, Capri-Sun, Rockstar energidrik m.fl.

Vi omstrukturerer salgsstyrken og søger 2 salgskonsulenter til ovenstående distrikter med bopæl centralt i området (gerne omkring Silkeborg og Kolding) :

Jobbet:
– Aftale og udføre selektive kampagner i butikkerne
– Præsentation og indsalg af hele produktporteføljen
– Optimering af kædekampagner
– Pleje af butikkerne og optimering i distriktet

Kvalifikationer:
– Vi søger en kandidat som kan dokumentere min. 3-5 års erfaring fra mærkevaresalg til dagligvarehandlen. Derudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:
– Du er struktureret, målrettet og arbejdsom
– Du er resultatorienteret og kan holde mange bolde i luften
– Du er vant til at skabe og fastholde gode relationer med kunderne
– Du har gennemslagskraft og er en god købmand
– Du er forandringsvillig
– Du har humoristisk sans og et energiniveau som er højt
– Du er en teamplayer
– Du ser udfordringer og ikke begrænsninger

Vi tilbyder dig:
– At blive en del af et team hvor vi taler med – og ikke om hinanden
– Et spændende og selvstændigt job med mange forskellige arbejdsopgaver
– Attraktiv løn og pension efter kvalifikationer inkl. bil på gule/papegøjeplader m.v.
– Gode kollegiale forhold.

Ansøgning samt CV sendes til info@prosellers.dk inden den 15.maj 2017.  Mrk. din ansøgning ”Fyn” eller ”Midtjylland”

Opstart hurtigst muligt.

Får dit produkt den opmærksomhed det fortjener?!

Vi tror på at fremtidens vinder er den, der evner at skabe synergier som KUNDERNE forstår, og ”tænder” på! Vi tror på, at dem der vinder, er dem der løber med al opmærksomheden, og vi tror på at; ”The winner takes it all!” Hvad tror du på?

Sådan vinder du kundernes opmærksomhed
Det korte svar er selvfølgelig, at når du handler med os, sikrer vi at dit produkt får den opmærksomhed det fortjener :-)!! Men udover det, så handler det om at skille sig ud. Hvis ikke ”vi” evner det, så ender vi i et marked, hvor pris stille og roligt bliver vores eneste justerbare parameter – og det er IKKE at prisen skal sættes op, det ender med! Kunder er i sidste ende mennesker, der kommer ind i butikkerne – med deres menneskelige psykologi på slæb, og den skal altså stimuleres på den rigtige måde, før dit produkt får den opmærksomhed det fortjener! Dette er absolut centralt.

Synergi og mod
Vi kan komme med et væld af eksempler, og det kan du også, på hvordan pionererne i en branche sjældent møder bifald og medvind internt, men omvendt vinder kundernes gunst. Ofte “udsættes” de derimod for “tabernes” uanstændige tricks. Et eksempel kunne være da Steve Jobs overbeviste musikbranchen om, at de skulle sælge musik, ét nummer ad gangen og til en dollars stykket, var der ikke den store optimisme at spore internt. Men Jobs så en synergi; online handel og musik – og aldrig er der blevet solgt så meget musik som nu! Fremtidens vinder har modet til at bryde rammerne, evnen til at skabe synergier, og tager tævene undervejs.

Det er muligt
Der er ingen der kan være gode til det hele! Det handler om NU, at skabe synergi imellem forskellige kompetencer, fra forskellige tankesæt, og oversætte det til noget som kunderne forstår. I kan have verdens bedste produkt, men forstår kunderne ikke værdien, eller drukner produktet i mængden med alle de andre, så får produktet ikke den opmærksomhed det fortjener! Tag jeres viden – tag jeres produkt og giv det til os, så skal vi nok sørge for, at det får den opmærksomhed det fortjener!

Lad os høre lidt konkret om jer – så skal vi nok fortælle meget mere om hvordan!

Meget godt” er ganske enkelt ikke ”godt nok.” Middelmådighed bringer intet godt med sig. Desværre er det blevet komfortzone mange steder, at blive talt efter munden.

Men det er ikke god business 
Så ofte står vi alle med et valg; vil vi tales efter munden og derved skabe middelmådige resultater, eller vil vi forlade ”vi plejer mentaliteten” og skabe noget ekstraordinært?

Lige til kernen
Hvem af os bliver til det, vi potentielt kan blive, hvis ikke vi får modstand? Hvem er blevet ekstraordinær af konstant medgang? Hvem rykker verden, uden først at have rykket sig selv? Nej vel – og alligevel sker det, at vi falder i søvn i dovenskabens lune favn. Imens stikker konkurrenterne af fra ”os!”

Provokeret?
Noget der provokerer os hos prosellers er, at vi ser så pokkers meget potentiale ”derude” – så mange enestående muligheder, der drukner i hverdagens trummerum. Muligheder der drukner i ”vi plejer tankegangen” – og som mest af alt drukner i komfortzonernes fængsel.

Den virkelige verden
Einstein sagde; ”at den tankegang der har skabt problemet, ikke også kan løse det igen.” Det synes vi er klogt sagt. Oversat til den virkelige verden, så betyder det ikke nødvendigvis at ”vi alle har skabt problemer”, men langt mere at verdenen omkring os skifter hurtigere, end vi når at skifte med.

Du er hermed inviteret
Din partner til professionelt salg anno det 21. århundrede – det er os, prosellers. Du er hermed inviteret til dialog. En dialog om at skabe maksimale resultater med den eksisterende investering I allerede gør jer! Eller om at skabe en investering, som har en utrolig “return on investment!”

I en verden med tusindevis af tilbud, muligheder og information er kunsten om at fange kundernes opmærksomhed, mere relevant end nogensinde før. Der findes ikke en kunde, som mangler muligheder – til gengæld findes der et utal, der har brug for effektivt at kunne sortere i “big data” virkeligheden, og foretage for dem positive valg.

Videoen her er ment som lidt inspiration til, hvordan I bliver relevant for kunderne, når handler om at tage positive valg for dem. Vi tror på, at denne evner er vigtig for fremtidens vindere i detail handlen.

Ofte er slutkunden overvældet. De kan tage brusebad i alle de ”tilbud”, som hver dag kæmper om at vinde deres opmærksomhed og for at navigere igennem dette ”mylder”, handler de ofte styret af vaner. De gør som de plejer.

For at ændre, øge, ekspandere, forstyrre eller fastholde disse vaner vælger flere og flere at handle med os. Det er vi både stolte af og beærede over.

JemoPharm fortæller her om, hvorfor de har valgt at være med på vores Matas-tourné og hvad de har fået ud af det.

Derfor vælger vi ProSellers
Samarbejdet med Prosellers har givet os en salgsstyrke med øget fokus. Fokus er øget ved at udvælge de rigtige produkter fra vores katalog og derved sikre, at vores produkter ikke drukner blandt alle ”de andre”. Dette set-up passer godt overens med JemoPharms salgsstrategi, og med denne fleksible tilgang føler vi, at vi har fået en seriøs samarbejdspartner, som giver vores produkter den rette opmærksomhed. Denne fleksibilitet omfatter også muligheden for rapportering, som passer til os. Når vi opdaterer vores succeskriterier, kan prosellers med det samme følge med, og måle direkte herefter.

Lars Uglebjerg Olsen
Sales Director

Danone Hayat støtter sporten!
Tilgengæld støtter prosellers dem i, at skabe lige præcis den opmærksomhed deres kildevand fortjener. Det gør vi ved at vise hvordan Danone Hayat er et friskt pust i en branchen, hvor der stort set kun er en leverandør på alt vand.

Vi tilpasser en rækker faktorer der gør, at butikkerne får mere opmærksomhed, fordi de har Danone Hayat på hylderne…. Så kan Lie Kaas godt komme og reklamere for sin Win/Win situation!

Alene er du god – sammen med andre, er du fantastisk!
Synergi er fremtidens vækst-hormon, når det handler om at sælge varer. Selvfølgelig skal egne produkter, strategier og placeringer være af høj kvalitet – men kædes du sammen med andre, som løfter dig, og du løfter dem…. Så får dit produkt den opmærksomhed det fortjener!

Timing rules the world!
Timing handler ikke om at sætte sig på sin flade og vente på, at kunderne sender købssignaler. Timing er evnen til at skabe købelyst – lige her og nu! Og hvordan gør du så det? Synergi!!!

Gamle dynastier falder
Dit produkt skal have den opmærksomhed det fortjener, og at have den ”rigtige” hyldeplacering i forhold til kundestrømmen er ikke nok! Venner, tiderne er skiftet – ”gamle dynastier” falder i form af, at business as usual tankegangen spiller fallit – men ikke dig, du gør noget andet! Du tænker ikke kun ud af boksen, du GØR rent faktisk noget, der er ud af boksen?!?!

Trendy eller transformation?
Vi kan sagtens name-droppe de rigtige kunder: Reckitt Benckiser og GlaxoSmithKline, eller fortælle hvordan vi skabte synergi og derved mersalg for Castus – men vi vil meget hellere se på, hvordan vi kan bruge synergi princippet til, at skabe mersalg hos dig! Spørgsmålet er om du har tid til at sælge mere?

prosellers forstår sammen med jer, at brænde igennem, når vi sælger jeres produkt!. Alle medlemmer af prosellers-holdet er håndplukket til opgaven og bestrider de nødvendige egenskaber – og lidt til.

Helt simple ting, er det der virker bedst! Så hvorfor er det så svært at få dem gjort? Det har vi et bud på, og det kræver mod at høre det!

Tag de lavt hængende frugter først
Der findes en række grundlæggende (5 stk.) og effektive principper, som sælger varer. De virker på kunder, leverandører og forbrugere! Vi er alle i samme båd, vi sælger alle flere varer, ved at samarbejde om disse principper. Hos prosellers tror vi på, at denne forståelse er afgørende for fremtiden; at den kommer til at dele vinderne og taberne på markedet.

“Første princip: Varer sælger varer!”

Virkeligheden rammer alle
Branchen (dagligvarehandlen) fokuserer på down-sizeing og profilt-optimering – og det er alt sammen meget godt; men det der sælger, og det der sparer penge bliver IKKE nødvendigvis kombineret, på en forretningsmæssig smart måde lige nu! Vi tror på, at der er mersalg i at kombinere disse to, på en lidt anderledes måde.

“Andet princip: Synergi skaber mersalg” Læs mere…